Niniejsza Polityka zwrotów dotyczy wyłącznie produktów zakupionych od spółki Groupon Goods Global GmbH (zwanej dalej „Groupon Goods”). Polityka ta NIE obejmuje zakupionych od Groupon Sp. z o.o. kuponów, które podlegają wymianie na produkty u Partnerów.
W ciągu 14 dni od dnia, w którym Państwo, lub wskazana przez Państwa osoba trzecia, otrzymali produkt, przysługuje Państwu prawo odstąpienia od umowy, chyba że dla danego produktu prawo odstąpienia nie przysługuje. W przypadku zamówienia obejmującego wiele towarów lub dostawy rozłożonej na wiele partii termin odstąpienia od umowy rozpocznie bieg dopiero w momencie otrzymania przez Użytkownika ostatniego przedmiotu lub ostatniej partii. Produkt należy odesłać do nas w ciągu 14 dni od zawiadomienia o odstąpieniu od umowy. W przypadku wykonania przez Państwa prawa odstąpienia od umowy ponoszą Państwo koszty wysyłki zwrotnej.
Niechciane produkty należy zwrócić w stanie nieużywanym i nieuszkodzonym. Prosimy o odpowiednie zapakowanie towaru, aby uchronić go przed uszkodzeniem w trakcie transportu. Jeśli okaże się, że produkt był używany w stopniu większym, niż jest to niezbędne w celu jego sprawdzenia, lub że jest on uszkodzony, zastrzegamy sobie prawo do odmowy zwrotu pieniędzy.
Zalecamy dokładne sprawdzenie produktu przed jego przyjęciem. Jeśli przy odbiorze wykryto uszkodzenie lub wadę, lub jeśli produkt jest niezgodny z zamówieniem w inny sposób, mają Państwo ustawowe prawo do zwrotu produktu. Sugerujemy skontaktować się z naszym Działem Obsługi Klienta, gdy tylko wykryją Państwo problem.
Produkt zwrócony jako uszkodzony, wadliwy lub niezgodny z zamówieniem zostanie sprawdzony w naszym magazynie. Jeśli wykryjemy wadę lub uszkodzenie, lub jeśli produkt nie zgadza się z zamówieniem, dokonamy pełnego zwrotu pieniędzy zgodnie z obowiązującym prawem. Zwrot może nie przysługiwać w przypadku produktów, które były nieodpowiednio eksploatowane lub modyfikowane.
Jeśli przysługuje Państwu prawo do zwrotu ceny produktu, wniosek zostanie rozpatrzony w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas produktu (lub, jeśli dotyczy, od daty przedstawienia potwierdzenia wysyłki).
W celu zwrotu produktu należy postępować zgodnie z następującymi instrukcjami. Uwaga: Internetowe Centrum Zwrotów nie obsługuje zwrotów produktów posiadanych przez więcej niż 14 dni.
Z wyjątkiem produktów uszkodzonych, wadliwych lub niezgodnych z zamówieniem, zwroty niespełniające niniejszych wymogów mogą zostać odrzucone.
1. Zaloguj się na swoje konto Groupon i przejdź do zakładki Moje groupony.
2. Znajdź zamówienie, które chcesz zwrócić, kliknij na Zobacz szczegóły a następnie na Przesyłka zwrotna.
3. Wybierz opcję z menu Przyczyna zwrotu, i wpisz wszelkie dodatkowe informacje w polu Szczegóły zwrotu.
4. Kliknij przycisk Dalej, a następnie Wydrukuj etykietę wysyłki, aby wydrukować etykietę wysyłki zwrotnej.
5. Postępuj zgodnie z instrukcjami na etykiecie wysyłki i umieść etykietę na zewnętrzprzesyłki.
Wszelkie przedmioty zwrócone Groupon Goods, których nie zakupiono od Groupon Goods nie zostaną Państwu odesłane. Groupon Goods nie ma obowiązku przechowywania, zwrotu lub pozbycia się takiego przedmiotu i nie ponosi w związku z nim żadnej odpowiedzialności.
Duże przedmioty o wadze większej niż 5 kg lub długości przekraczającej 460 mm nie podlegają zwrotowi w ramach Internetowego Centrum Zwrotów. W celu zwrotu takich przedmiotów proszę skontaktować się z naszym Działem Obsługi Klienta.
Poniżej przedstawiamy listę produktów, do których mogą mieć zastosowanie ograniczenia zwrotu lub inne ograniczenia.
Kategoria | Szczegółowe informacje |
Produkty dziecięce | Wszelkie produkty dziecięce należy zwrócić w pierwotnym, nienaruszonym stanie. Jeśli badanie produktu wykaże, iż przedmioty były eksploatowane, noszone lub usunięto ich metki, nie przyjmiemy ich zwrotu. |
Materace i pościel | Ze względów higienicznych nie przyjmujemy zwrotu otwartych materaców lub elementów pościeli. Elementy pościeli obejmują kołdry, poduszki, narzuty na materac itp. |
Biżuteria | Ze względów higienicznych nie przyjmujemy zwrotów biżuterii używanej do przekłuwania ciała, takiej jak kolczyki. |
Artykuły spożywcze, napoje i kwiaty | Nie przyjmujemy zwrotów towarów łatwo psujących się, takich jak artykuły spożywcze, napoje czy kwiaty. |
Odzież, obuwie i zegarki | Odzież należy zwrócić w stanie nieużywanym, umożliwiającym ponowną sprzedaż, wraz ze wszystkimi metkami. Jeśli badanie produktu wykaże, że odzież była noszona lub zdjęto jej metki, nie przyjmiemy jej zwrotu. Ze względów higienicznych nie przyjmujemy zwrotów określonych rodzajów odzieży, takich jak bielizna, stroje kąpielowe czy bielizna wyszczuplająca. |
Produkty kosmetyczne | Ze względów higieny i bezpieczeństwa nie przyjmujemy zwrotów produktów, których plomby gwarancyjne zostały złamane. |
Meble do użytku zewnętrznego i wewnętrznego | Nie przyjmujemy zwrotów produktów do samodzielnego złożenia, które zostały częściowo lub całkowicie złożone. Staramy się, aby wymiary podawane na naszej stronie były dokładne – nie przyjmujemy zwrotu mebli, które nie zmieszczą się w drzwiach na miejscu dostawy. Produkty muszą być nieuszkodzone i nieużywane. |
Książki | Przyjmujemy zwroty książek w stanie nowym. |
Płyty CD i DVD | Nie przyjmujemy zwrotów płyt CD, DVD lub oprogramowania, jeśli naruszono plastikowe opakowanie lub plombę bezpieczeństwa. Nie przyjmujemy też zwrotów produktów pobranych elektronicznie. |
Czasopisma i magazyny | Nie przyjmujemy zwrotów czasopism i magazynów. |
Elektronika | W celu ochrony Państwa prywatności i zabezpieczenia danych prosimy o usunięcie wszelkich danych ze zwracanych urządzeń elektronicznych oraz przywrócenie produktów do ustawień fabrycznych. Nie ponosimy odpowiedzialności za dane znajdujące się w pamięci zwracanych urządzeń. |
W przypadku niespełnienia wymagań niniejszej Polityki zwrotów zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu lub do obciążenia Państwa stosownymi opłatami i kosztami.