Gdy ludzie szukają atrakcji, Groupon pomaga im Cię znaleźć. Zacznij już dziś, ponosząc z góry koszty w wysokości 0 zł.
Każdego dnia miliony ludzi pytają: "Co chcesz robić?". Niezależnie od tego, czy planują dzisiejszy wieczór, czy podróż na kilka tygodni, chcesz, aby Cię znaleźli. Groupon oferuje niezrównany zasięg do odwiedzających z każdej grupy demograficznej, pomagając Ci znaleźć osoby najbardziej zainteresowane tym, co oferujesz.
Klienci Groupon są tutaj, aby odkrywać nowe rzeczy - niezależnie od tego, czy jest to studio tańca, które chcą wypróbować, zanim zdecydują się na lekcje, pole do minigolfa, które mogą sprawdzić na następnej randce, czy też zabawna rodzinna wycieczka, która nie zrujnuje kieszeni klientów.
Groupon to sposób, w jaki ludzie znajdują ciekawe aktywności zarówno w swojej okolicy, jak i podczas podróży w nieznane miejsce. Zaprezentuj swoją firmę i pokaż im inną stronę swojego miasta, niezależnie od tego, czy odwiedzają je po raz pierwszy, czy są jego wieloletnimi mieszkańcami.
Zintegrowane rozwiązania Groupon w zakresie rezerwacji umożliwiają ograniczanie kuponów w oparciu o przepustowość i godziny dostępności, łatwe przyjmowanie rezerwacji i zarządzanie nimi oraz uzupełnianie pustych miejsc na zajęciach, w grupach wycieczkowych lub innych aktywnościach, kiedy tylko zajdzie taka potrzeba.
Samoobsługowe narzędzia do tworzenia, personalizowania, analizowania i udoskonalania kampanii
Łatwe w użyciu integracje z naszymi partnerami rezerwacyjnymi lub naszym bezpłatnym narzędziem rezerwacyjnym
Przewodniki i wsparcie dotyczące konfigurowania i prowadzenia kampanii
Na świecie jest wiele ciekawych atrakcji i aktywności.Chcesz być na pierwszym miejscu, gdy ktoś planuje kolejną wycieczkę. Narzędzia i wsparcie Groupon dopasowują Cię do idealnej grupy klientów... i ułatwiają im dotarcie do Ciebie.
Oferujesz coś ekscytującego. Ułatwiamy pozyskiwanie nowych klientów i zwiększanie retencji.
© 2022 - 2024 Groupon, Inc. Wszelkie prawa zastrzeżone. GROUPON jest zastrzeżonym znakiem towarowym firmy Groupon, Inc.