Jak zwiększyć liczbę zrealizowanych Grouponów i zmniejszyć liczbę zwrotów?

27 lut 2024

A więc udało Ci się zarejestrować, utworzyć konto i rozpocząć kampanię Groupon dla Twojej firmy. Zaczynasz odnotowywać sprzedaż w Portalu Partnera, ale potem kupony są zwracane,  a nie realizowane. Co się dzieje i co możesz na to poradzić?

Wysoki wskaźnik zwrotów może sygnalizować podstawowe problemy z kampanią, które mogą ograniczyć jej skuteczność. Klienci mogą mieć problemy z dostępem do Twoich usług lub mieć błędne wyobrażenie o tym, co jest w nich zawarte. Chcemy zapewnić najlepsze doświadczenia z Grouponem zarówno dla Ciebie, jak i dla klienta, dlatego poniżej znajdziesz listę zaleceń, które pomogą Ci poprawić wskaźniki realizacji i zmniejszyć liczbę zwrotów.

Aby wprowadzić te lub inne zmiany w kampanii, wystarczy zalogować się na konto w Portalu Partnera, przejść do zakładki „Kampanie” i kliknąć ikonę ołówka obok kampanii, aby rozpocząć jej edycję. Można też skorzystać z przydatnych rekomendacji bezpośrednio w Portalu Partnera.

Zaktualizuj swoje dane kontaktowe i instrukcje dotyczące realizacji

Upewnij się, że Twoje dane kontaktowe, godziny otwarcia lokalu i instrukcje dotyczące realizacji są aktualne, aby zminimalizować trudności pomiędzy zakupem a realizacją grouponu. W tym filmie dowiesz się, co należy zrobić w Portalu Partnera, aby kupony zostały prawidłowo zrealizowane.

Podawaj aktualne i dokładne ceny

Ceny w Twojej ofercie powinny być aktualne i dokładne. Sprawdź, czy ceny w Twojej ofercie na Grouponie odpowiadają cenom na Twojej stronie internetowej. Możesz również dostosować swoją zniżkę w ramach zalecanego progu.

Podaj dodatkowe szczegóły dotyczące Twojej oferty

Kluczem do spełniania oczekiwań klientów jest jasne określenie tego, co dokładnie oferujesz. Podaj jak najdokładniejszy opis i postępuj zgodnie z tymi wskazówkami, aby Twoja kampania była skuteczna:

  •     Dodaj wiele opcji do oferty, aby klienci mieli jak najszerszy wybór.
  •     Opisz szczegółowo, co wchodzi w skład każdej z opcji.
  •     Używaj zdjęć wysokiej jakości.

Możesz również zapoznać się z naszym przewodnikiem wideo dotyczącym kreatora kampanii, aby upewnić się, że strona Twojej kampanii zawiera wszystko, czego potrzebujesz.

Udostępnij rezerwacje dla Twojej kampanii

Możliwość rezerwacji pozwala klientom na sprawdzenie Twojej dostępności przed zakupem, zmniejszając prawdopodobieństwo, że zażądają zwrotu pieniędzy z powodu braku możliwości zaplanowania terminu realizacji usług. Rozważ wdrożenie narzędzia rezerwacji Groupon, aby ułatwić sobie zarządzanie przepływem klientów; a jeśli już z niego korzystasz, upewnij się, że właściwie planujesz swoje przedziały czasowe.

Planujesz aktualizację swojej kampanii Groupon? Zaloguj się do Portalu Partnera teraz.