zamknij
Do 25% zniżki na masaże, aktywności i nie tylko! Kod: PROMO

Rozpatrywanie skarg

Poniższa tabela przedstawia szczegóły dotyczące głównych rodzajów skarg złożonych do działu obsługi Partnera Groupon przez Partnerów lub w imieniu Partnerów, których promowano na stronie internetowej www.groupon.pl w okresie od 12 lipca 2023 r. do 11 lipca 2024 r.

 

Rodzaj skargi

Liczba skarg
Średni czas przetwarzania (godziny)
% skarg rozwiązanych za pomocą jednej odpowiedzi

Rzekome brakujące płatności

12

20

70%

Rzekomo nieprawidłowe/brakujące faktury

310

470

88%

Zapytania o zwroty dla klientów

9

85

67%

Zapytania o zwroty dla klientów

1

96

100%

 Ponadto, 3 sporów dotyczących płatności zostało rozpatrzonych przez zespół Recoveries Groupon. Spośród tych sporów, 2 zostało rozwiązanych przez Groupon poprzez wyrażenie zgody na wypłatę.