O Jazda Subaru
Pisk opon, głośny ryk silnika, nadpobudliwość za kierownicą – za te i inne elementy jazdy można narazić się sąsiadom i zarobić kilka punktów karnych. Dynamizm sprawdza się jednak na profesjonalnym torze wyścigowym o powierzchni 70 tys. m². Co-drive to opcja dla ludzi chcących u boku instruktora przeżyć chwile emocji. Fotel pasażera w samochodzie Subaru Impreza STI stanie się bezpiecznym lokum podczas 2 okrążeń z kilkoma kontrolowanymi poślizgami.
Dla kierowców, którzy posiadają doświadczenie w prowadzeniu aut, instruktorzy przygotowali dłuższą przejażdżkę – 12 lub 15 km Subaru Imprezą albo 8 km lub 10 km Mitsubishi Lancerem EVO – po 15-minutowym szkoleniu teoretycznym z zakresu jazdy rajdowej. Auta ważące poniżej 1300 kg rozpędzają się do 100 km w niecałe 5 sekund, przenosząc kierowców w świat ekstremalnych doznań.