Jeśli masz problem z usługą lub produktem zamówionym od spółki Groupon lub od Partnera za pośrednictwem niniejszej witryny internetowej, możesz skontaktować się z naszym zespołem obsługi klienta za pomocą jednej z poniższych metod:
Internetowy formularz kontaktowy pod adresem: https://www.groupon.pl/biuro_obsługi_klienta
E-mail: customerservice_pl@groupon.com
Jeśli wolisz skontaktować się z nami za pośrednictwem Internetu, zalecamy korzystanie z formularza kontaktowego zamiast adresu e-mail, ponieważ prawdopodobnie otrzymasz szybszą odpowiedź.
Jeśli masz spór ze spółką Groupon, od której zakupiłeś produkt lub usługę za pośrednictwem niniejszej witryny internetowej i nie jesteś w stanie rozstrzygnąć tego sporu poprzez kontakt z naszym zespołem obsługi klienta, masz możliwość zgłoszenia swojej reklamacji za pośrednictwem unijnej Internetowej Platformy Rozwiązywania Sporów (ODR) zarządzanej przez Komisję Europejską. Jest ona dostępna pod adresem: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL