O Salon Masażu Health And Beauty

Recommended For You

Opinie klientów Groupon

4.65
26 ocen Groupon
100% zweryfikowane opinie

Wszystkie opinie na temat Groupona pochodzą od osób, które skorzystały z ofert tego sprzedawcy. Prośby o wystawienie opinii są wysyłane drogą mailową do klientów, którzy zakupili daną ofertę.

E
Edyta
7 ocen
3 opinii
· 10 months ago
masaż świetny, konkretny, polecam
D
damian
1 ocen
1 opinii
· 11 months ago
miło, profesjonalnie. Wszystko OK.
K
Katarzyna
1 ocen
1 opinii
· 1 year ago
Bardzo dobry masażysta . Uzyskałam informacje o swoim stanie zdrowia, o dalszych działaniach które należy podjąć . Holistyczne podejście , dobry kontakt z klientem , umiejętność rozwiązywania spornych sytuacji . Polecam !
M
Marta
4 ocen
4 opinii
· 1 year ago
Wszystko super! Jestem bardzo zadowolona i moge smialo polecic to miejsce :)
G
Guest
1 ocen
1 opinii
· 1 year ago
Super miła obsługa i bardzo dobry masazysta! Polecam
G
Guest
1 ocen
1 opinii
· 1 year ago
Panie bardzo miłe, a po masażu wyszedłem zrelaksowany.
A
Anna
1 ocen
1 opinii
· 1 year ago
Wszystko super. Obsługa, masażystka, klimat. Szczerze polecam
M
Marcin
3 ocen
3 opinii
· 1 year ago
Pani masażytska zna się na swojej pracy. Masaż bardzo dobry. Dość mocny, ale o to mi chodziło. Jedynym problemem była momentami brariera językowa - nikt z obsługi nie mówił płynnie po polsku. Jednak ogolnie miejsce godne polecenia. Panie bardzo uprzejme i się starały jak najlepiej :)
B
Bohdan
1 ocen
1 opinii
· 1 year ago
Stół drewniany więc cały masaż opierał się twarzą o coś twarde,nie bardzo przyjemne.Radzę zmienić stoły.Ale sam masaż dobry. Też, niestety, zespół jest rosyjskojęzyczny.
P
Patrycja
2 ocen
2 opinii
· 1 year ago
Oferta na Groupon - "2 x masaż leczniczy (60 minut)", sugeruje dwa masaże po 60 minut. W praktyce okazuje się, że są to 2 masaże po 30 minut. Cena, jaką podaje Groupon, to 210 zł, ze zniżką 63 zł, daje 150 za bon. Rezerwowałam wizytę przez Booking - cena godzinnego masażu w salonie to 150 zł - dokładnie tyle samo, ile wynosi Groupon z "niby" zniżką. Dla mnie to podwójne wprowadzanie w błąd i naciąganie klientów.