zamknij
MUBI

Obecnie niedostępne

Kar-Group

Kurs online z certyfikatem: Specjalista e-biznesu za 129 zł z firmą Kar-Group

Wybierz opcję

14-dniowa gwarancja zwrotu pieniędzy na niewykorzystane kupony

Kupuj bez obaw, Twoje zadowolenie jest naszym priorytetem! Dowiedz się więcej

Wyróżniki

Kurs pomoże poznać nowoczesne techniki sprzedaży, bodźce marketingowe oraz zapozna z procesem decyzyjnym nabywcy

Komentarze klientów Groupon

100% Sprawdzonych Recenzji
Wszystkie komentarze klientów Groupon pochodzą od osób, które skorzystały z oferty tego Partnera. Prośby o wystawienia komentarza są wysyłane mailowo do klientów, którzy zakupili ofertę.

O tej ofercie


Oferta

  • 129 zł za kurs online z certyfikatem: Specjalista e-biznesu.

Dodatkowe informacje:

  • kursant otrzymuje dokument zaświadczający odbycie szkolenia w wersji PDF po polsku (certyfikat),
  • na certyfikatach nie ma adnotacji, że kurs odbył się drogą internetową,
  • kurs doszkalający w Kar-Group pomoże w podjęciu pracy w Polsce i krajach Unii Europejskiej,
  • kurs uznawany przez urzędy pracy i pomocny przy składaniu wniosku o dofinansowanie z UE,
  • dodatkowe dokumenty drukowane, jak certyfikaty, dyplom, legitymacja lub puchar uczestnik może wykupić po rozpoczęciu szkolenia; uczestnik będzie miał możliwość dokupienia dokumentów w języku angielskim lub niemieckim

Struktura kursów:

  • otrzymanie dostępu do platformy e-learningowej, w której znajdują się moduły tematyczne
  • test wielokrotnego wyboru, warunkiem zaliczenia którego jest uzyskanie min. 70% poprawnych odpowiedzi
  • czas pracy oraz ukończenia kursu dostosowany jest przez kursanta samodzielnie do jego indywidualnych potrzeb i dyspozycyjności czasowej. Czas na zrealizowanie szkolenia to 60 dni (można ten okres bezpłatnie przedłużyć).

Materiał dydaktyczny:

  1. Wprowadzenie
    • pojęcie e-biznesu
    • podstawowe pojęcia w e-biznesie
    • zalety e-biznesu
    • 4 najważniejsze elementy e-biznesu
  2. E-biznes – charakterystyka
    • gospodarka elektroniczna
    • ekonomia w e-biznesie
    • funkcjonowanie oraz mechanizmy gospodarki sieciowej
    • rodzaje transakcji, rynki dóbr i usług w e-biznesie
    • tworzenie relacji i sieci
  3. Różne strategie w e-biznesie
    • trójkąt strategiczny
  4. Różne modele e-biznesu wg P. Greenspuna
  5. Budowanie świadomości marki w e-biznesie – branding
    • poznanie grupy docelowej
    • pozycjonowanie i branding
    • różne sposoby na nazwanie serwisu www e-firmy
  6. Automatyzacja w e-biznesie
    • automatyzacja jako klucz do sukcesu w e-biznesie
    • outsourcing
  7. Dystrybucja w e-biznesie
    • strony internetowe
    • sklep internetowy
    • partner strategiczny
    • aukcje internetowe
  8. Zasady copywritingu
    • AIDA
    • pisanie o korzyściach, które są poparte cechami
    • zasada 3 czynników
    • oddziaływanie na emocje – wizualizacje
    • najskuteczniejsza technika w copywritingu – napisz, poczekaj, zredaguj
  9. E-mail marketing
    • e-zin
    • newsletter
    • kursy e-mailowe
    • komercyjne mailingi
  10. Skuteczne maile – struktura i zasady tworzenia
    • budowa maila – zasady
    • porady dotyczące pisania skutecznych maili
  11. Marketing w e-biznesie
    • pojęcie świadomego marketingu
    • kampania reklamowa
    • wskaźniki marketingowe
    • mechanika działania dźwigni marketingowej
    • skuteczność kampanii reklamowych (wskaźnik CR)
    • sposób na sprawdzenie, czy e-firmę stać na reklamę
  12. Prowadzenie e-biznesu – wskazówki
    • zmiany w kulturze pracy
    • zarządzanie zmianami
    • planowanie w e-biznesie
  13. Przekształcanie biznesu w e-firmę
    • powołanie zespołu
    • określenie kierunku zmian
    • poznanie klienta
    • analiza istniejących procesów
    • upraszczanie procedur
    • planowanie i przygotowanie technicznych oraz alternatywnych rozwiązań
  14. Podsumowanie

Literatura uzupełniająca (nieobowiązkowa):

  1. Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu, Joe Vitale, 2014, Wyd. Onepress
  2. Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki, Paweł Tkaczyk, 2011, Wyd. Onepress

Literatura dostępna online:

  1. Opanować czas, autor: Arkadiusz Bednarski
  2. Sukces a praca, autor: Witold Wójtowicz
  3. Zdobędziesz wszystko, czego pragniesz, autor: Brian Tracy
  4. Droga do doskonałości, autor: Andrzej Wojtyniak

Warunki

Groupon ważny przez 2 miesiące od daty zakupu i dostępny po zakupie w zakładce Moje groupony.
Oferta wyłączona z kodów promocyjnych Groupon.
Realizacja: należy przesłać mailowo zakupiony groupon na adres: kargroup.oferta@gmail.com wraz z podaniem imienia i nazwiska uczestnika kursu. Klient otrzyma maila zwrotnego z loginem i hasłem do platformy szkoleniowej.
Dodatkowe informacje: kursant otrzymuje dostęp do platformy e-learningowej. Po zakończeniu modułów kursant dostaje test sprawdzający nabyte umiejętności. Warunkiem zaliczenia jest uzyskanie minimum 70% poprawnych odpowiedzi. Czas pracy oraz ukończenia kursu organizuje się samodzielnie, wedle indywidualnych potrzeb i dyspozycyjności czasowej.
Sprawdź przed zakupem: najczęściej zadawane pytania i warunki korzystania. Szczegóły oferty znajdziesz w jej opisie.

Oferta wyłączona z kodów promocyjnych Groupon.

Kar-Group

Firma specjalizuje się w prowadzeniu kursów doszkalających i hobbystycznych. Kar-Group prowadzi kursy stacjonarnie oraz przez internet (platforma szkoleniowa), dostosowując się tym samym do indywidualnych potrzeb swoich klientów.

Firma Kar-Group jest instytucją szkoleniową, która widnieje w Rejestrze Instytucji Szkoleniowych (RIS). Oferowane kursy doszkalające respektowane są w Urzędach Pracy. Odbyty kurs pomaga przy zakładaniu własnej działalności gospodarczej i składaniu wniosku o dofinansowanie z UP.

Materiały szkoleniowe składają się z modułów w formie treści i są uzupełnione o ilustracje. Cały materiał zawarty jest w modułach (w formacie PDF), które można przeglądać z platformy szkoleniowej lub pobrać na dysk komputera.

Podstawa prawna

Firma Szkoleniowa Kar-Group jest instytucją szkoleniową, która widnieje w Rejestrze Instytucji Szkoleniowych (RIS) pod numerem ewidencyjnym: 2.28/00102/2015*.

  1. Ustawa z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 645, z późn. zm.) – art. 20
  2. Obwieszczenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych (Dz.U. z 2014 r. poz. 781)