Wyróżniki
Od zarządzania sobą do zarządzania firmą. Niezwykle praktyczne publikacje dotyczące rozwoju osobistego, motywacji, innowacji i kreatywności.
O tej ofercie
Wybierz 1 z 3 opcji
Karta z rabatem 40% na zakup książek:
- 5 zł za kartę z rabatem 40% na zakup maks. 2 pozycji,
- 10 zł za kartę z rabatem 40% na zakup maks. 5 pozycji,
- 15 zł za kartę z rabatem 40% na zakup maks. 10 pozycji.
Polecane tytuły:
Rafał Żak ‘‘Rozwój osobisty. Instrukcja obsługi’’
Rozwojowy zawrót głowy – nie daj się zmanipulować! Książka pomoże w mądrym wytyczeniu twojej ścieżki rozwoju. Jej autor podsuwa ci obiektywne, naukowe narzędzia oceny wydarzeń rozwojowych. Podpowiada, na co zwracać uwagę przy wybieraniu szkoleń czy mentorów. Wskazuje zagrożenia związane z używaniem nieodpowiednich „narzędzi diagnostycznych”.
Peter Thiel, Blake Masters ‘‘Zero to One’’
Nie będzie następnego Billa Gatesa, który stworzy system operacyjny. Jeszcze jeden Mark Zuckerberg nie zaproponuje serwisu społecznościowego. Jeżeli kopiujesz tych ludzi, to znaczy, ze niczego się od nich nie nauczyłeś. Peter Thiel wskazuje, jak tworzyć coś z niczego, przechodząc od zera do jednego. Książka wyznacza kierunek myślenia o prawdziwej przedsiębiorczości, pokazuje, że ludzie sukcesu potrafią dostrzec wartość w nieoczekiwanych miejscach i że technologia jest cudem.
Beata Kozyra ‘‘Zarządzanie sobą’’
Żyj w zgodzie ze sobą i podążaj za swoimi marzeniami! Autorka wskaże ci, jak rozpoznać i rozwijać swoje mocne strony, zidentyfikować swoje wady i złe nawyki, skutecznie siebie motywować, być konsekwentnym w dążeniu do celów czy lepiej zarządzać swoim czasem, radzić sobie ze stresem i emocjami. Bardzo praktyczna, zabawna książka, bogato ilustrowana świetnymi rysunkami Kate Bauer.
Carol Wilson ‘‘Nowy coaching biznesowy’’
Kompleksowy przewodnik po podstawach coachingu, zawierający przegląd podstawowych zasad i narzędzi, a także liczne analizy przypadków umożliwiające pogłębianie wiedzy. Książka kładzie nacisk na budowanie kultury coachingowej w organizacji.
Ed Catmull, Amy Wallach ‘‘Kreatywność S.A.’’
Zajrzyj za kulisy jednej z najbardziej kreatywnych firm świata! Ed Catmull, prezes wytwórni Pixar, dzieli się swoją wiedzą o technikach zarządzania stosowanych w jego firmie. Według niego sekret tkwi w umiejętności stworzenia odpowiedniego środowiska pracy: z przestrzenią, która sprzyja komunikacji, swobodą wyboru sposobu pracy i usuwaniem przeszkód hamujących naturalną kreatywność.
Bill McGowan, Alisa Bowman ‘‘Traf w sedno’’
Dzięki tej książce dowiesz się, jak unikać komunikacyjnych pułapek. Siedem zasad przekonywania to bardzo skuteczne rady, które łatwo sobie przyswoić, łatwo wdrożyć i łatwo biegle opanować. Dzięki nim zaczniesz się posługiwać właściwym językiem - zarówno na poziomie werbalnym, jak i niewerbalnym- to natomiast spowoduje, że będziesz bardziej pewny siebie, bardziej zdecydowany, skuteczniejszy. Będziesz potrafił wzbudzić zainteresowanie odbiorcy i trafić do niego z przesłaniem, które na długo pozostanie w jego pamięci.
Inne polecane tytuły:
- Patrick Lencioni „Pięć dysfunkcji pracy zespołowej”
- Marcus Buckingham „Wykorzystaj swoje silne strony”
- Brian Tracy, Robert Kozak „Wędrówki z Gandalfem. Sprzedaż”
- Todd Duncan „The Power to Be Your Best!”
- Timothy Ferriss „4-godzinne ciało”
- Brian Tracy “Psychologia sprzedaży”
Wydawnictwo MT Biznes
Jedno z najbardziej dynamicznie rozwijających się wydawnictw ekonomiczno-biznesowych w Polsce od 2001 roku nieprzerwanie wspiera rozwój menedżerów wszystkich szczebli, środowiska akademickiego oraz wszystkich zainteresowanych tematyką biznesową, oferując starannie wyselekcjonowane książki. Dla zapewnienia jak najwyższej jakości i praktycznej przydatności publikacji stale współpracuje z takimi wydawnictwami jak Harvard Business School, The Crown Publishing Group czy Amacom Books a Division of The American Management Association. Dzięki temu na półki polskich menedżerów, przyszłych i obecnych przedsiębiorców czy osób zainteresowanych tematyką biznesową w krótkim czasie trafiają światowe bestsellery w dziedzinie zarządzania, marketingu, ekonomii i psychologii biznesu.
Od samego początku publikacje na temat książek wydawnictwa stale ukazywały się w tygodnikach, dziennikach i w prasie branżowej (m.in. „Manager Magazin”, Businessman.pl, „Gazeta Prawna”, „Rzeczpospolita”, „Gazeta Finansowa”, „Wprost”, „Polityka”, „Newsweek”, „Brief”, „Marketing w Praktyce”).
Warunki
Groupon ważny do 30.11.2015 i dostępny od razu po zakupie w zakładce Moje groupony.
Ograniczenia: 1 osoba może kupić maks. 5 grouponów, ale wykorzystać maks. 3 groupony. Rabat naliczany jest od cen detalicznych. Oferta nie łączy się z innymi promocjami, z wyjątkiem darmowej dostawy od kwoty zamówienia 150 zł (po rabacie). Wymagana jest rejestracja.
Realizacja: wejdź na stronę www, dodaj do koszyka wybrane pozycje książkowe, w pole "Kupon rabatowy" wpisz kod grouponu i kliknij OK. Wartość koszyka zostanie obniżona, a pozostałą kwotę wraz z kosztami przesyłki należy dopłacić. Koszty dostawy: 8,90 zł - odbiór osobisty, 9,90 zł - Poczta Polska, 13 zł - kurier. Termin realizacji zamówienia - do 5 dni roboczych od złożenia zamówienia.
Sprawdź przed zakupem: najczęściej zadawane pytania i warunki korzystania. Szczegóły oferty znajdziesz w jej opisie.