Wyróżniki
Uczestnictwo w kursie może pomóc w poprawie komunikacji z potencjalnymi partnerami biznesowymi oraz klientami
Komentarze klientów Groupon
O tej ofercie
Informacje o kursie:
- Kurs składa się z 11 rozbudowanych modułów podzielonych na przystępne porcje materiałów + ćwiczeń w ponad 50 odcinkach
Na kursie Rozmowy handlowe i biznesowe omawiane są m.in:
- potrzeby klientów
- efektywne strategie komunikacji
- rozmowy o pieniądzach
- mindset sprzedażowy
- więcej informacji o kursie dostepne tutaj**
Kurs składa się z następujących modułów:
I: Spotkania biznesowe i sprzedażowe
II: Potrzeby klientów
III: Cold Diall-up strategies
IV: Efektywne strategie komunikacji
V: Proces decyzyjny
VI: Rozmowy o pieniądzach
VII: NonViolent Communication
VIII: Objekcje klientów
IX: Sprzedaż i referencje
X: Mindset sprzedażowy
XI: Sofizmaty
Kurs ten to oszczedność czasu i pieniędzy. Dzięki przedstawionym konkretom i ćwiczeniom oszczędzasz czas. Nie musisz jeździć na szkolenia, to one przyjeżdżają do Ciebie.
Otrzymujesz skuteczne narzędzia oparte na naukowych badaniach naukowych (m.in. z zakresu psychologii społecznej, behawioralnej i ewolucyjnej). Prezentowane metody zostały przetestowane przez praktyków i przedstawione wraz z ćwiczeniami. Pozwalają rozwinąć pewność siebie w różnych sytuacjach.
Kurs prowadzi: Łukasz Bieliński ekspert Forbes. Jako trener szkolił m.in.: ING, Nordea Bank, NIKON, Efect, Black Red White, Philip Morris, Profital, Royal, Scotts. Udzielał wykładów na pięciu uniwersytetach i szkołach wyższych. Doświadczony coach sprzedaży.
Warunki
Groupon ważny przez 1 miesiąc od daty zakupu i dostępny po zakupie w zakładce Moje groupony.
Ograniczenia: 1 osoba może kupić i wykorzystać wiele grouponów. Oferta wyłączona z kodów promocyjnych Groupon.
Realizacja: prześlij voucher z kodem i informacją dotyczącą tematyki kursu na biuro@nafnaf.pl. W odpowiedzi otrzymasz dostęp do kursu.
Sprawdź przed zakupem: najczęściej zadawane pytania i warunki korzystania. Szczegóły oferty znajdziesz w jej opisie.
Grande Cru
Bogata oferta e-learningowa oraz wykwalifikowany zespół specjalistów i trenerów to as w rękawie firmy Grande Cru. O wysokim poziomie wykonywanych usług świadczy współpraca z licznymi korporacjami i międzynarodowymi koncernami, takimi jak m.in. Philip Morris International (Marlboro). Podczas szkoleń kadra coachingowa wykorzystuje innowacyjne formy przekazywania wiedzy, w tym poprzez symulację, gry strategiczne, pracę z kamerą, nauczanie hybrydowe czy case study.