Jeśli w ofercie znajdziesz symbol Gwarancji Najlepszej Ceny, oznacza to, że gwarantujemy najniższą cenę tej oferty na rynku*. Internet jest jednak bardzo duży i ciągle pojawiają się w nim nowe oferty, których mogliśmy jeszcze nie znaleźć. Oznacza to, że jeśli zakupiłeś/aś oznaczoną w ten sposób ofertę na Grouponie, a następnie znalazłeś/aś dokładnie takie samo doświadczenie od tego samego Partnera za niższą cenę, wynagrodzimy Ci to. Przyznamy Ci Środki Premiowe Groupon w wysokości 100% różnicy oraz dodatkowe 25%: w sumie 125% różnicy w cenie!
Oto przykład. Znajdujesz na Grouponie ofertę za 30 zł, ale potem widzisz, że dokładnie to samo doświadczenie jest oferowane przez Partnera na innej stronie za 20 zł. Jeśli nas o tym powiadomisz, zwrócimy Ci 10 zł w postaci Środków Premiowych Groupon oraz dodatkowe 2,5 zł w Środkach Premiowych na Twoje konto do wykorzystania przy kolejnych zakupach na Grouponie.
*Obowiązuje regulamin. Szczegóły poniżej.
Jak działa nasza gwarancja
- Kupujesz ofertę Groupon
Kwalifikują się tylko oferty z symbolem Gwarancji Najlepszej Ceny.
- Przekazujesz nam szczegóły
Pamiętaj: niższa cena musi obejmować dokładnie takie samo doświadczenie oferowane przez tego samego Partnera na dokładnie taką samą datę, godzinę i w tej samej lokalizacji (jeśli dotyczy) oraz być wyrażona w tej samej walucie, co oferta zakupiona na Grouponie. Dodatkowo musisz nas o tym powiadomić w ciągu 72 godzin od dokonania zakupu na Grouponie. Prześlij nam zdjęcie, zrzut ekranu i/lub adres internetowy z niższą ceną za zakupioną ofertę na adres e-mail pricematch.pl@groupon.com. Nie zapomnij podać numeru zamówienia Groupon.
- Przeanalizujemy Twoje zgłoszenie
Zweryfikujemy przekazane informacje i odpowiemy w ciągu dwóch dni roboczych.
- Otrzymaj zwrot różnicy w cenie wraz z dodatkowymi Środkami Premiowymi
Jeśli wszystko będzie się zgadzać, zwrócimy Ci 125% różnicy pomiędzy cenami w postaci Środków Premiowych Groupon. Zwrotu dokonamy bezpośrednio na Twoje konto Groupon w ciągu siedmiu dni od potwierdzenia. (*Obowiązują poniższe warunki.)
Warunki
Poniższe warunki mają zastosowanie wobec wszystkich wniosków dotyczących Gwarancji Najlepszej Ceny:
- Kwalifikują się tylko oferty z symbolem Gwarancji Najlepszej Ceny.
- Gwarancja Najlepszej Ceny obejmuje strony internetowe z cenami zawierającymi wszystkie składowe (np. podatki i opłaty), które są publicznie reklamowane i dostępne. Nie obejmuje ona zniżek, które można otrzymać: a) od firm zewnętrznych, takich jak Topcashback; b) dzięki specjalnym ofertom w ramach programu członkowskiego, zniżki korporacyjnej, zniżki studenckiej, oferty dnia, programu grupowego lub programu nagród; lub c) ze stron internetowych, do których należy zadzwonić, aby poznać stawkę. Wyłączone są również ceny ze stron internetowych obliczane po zastosowaniu rabatów, darmowych ofert, kuponów lub cen w pakiecie, zniżek grupowych lub ilościowych. Gwarancja Najlepszej Ceny nie obowiązuje w zamówieniach na stronach, na których szczegóły zamówienia są określane po zakupie.
- Wszystkie wnioski dotyczące Gwarancji Najlepszej Ceny należy przesyłać na adres e-mail pricematch.pl@groupon.com nie później niż 72 godziny po zakupie na Grouponie. Niższa cena identycznego doświadczenia musi być możliwa do niezależnego zweryfikowania przez Groupon. Firma Groupon nie przyjmie wniosku, który w jej ocenie jest wynikiem błędu w publikacji lub innego błędu, bądź został złożony w sposób nieuczciwy lub w złej wierze. Wszelkie decyzje będą podejmowane według wyłącznego uznania firmy Groupon.
- Jeden klient może złożyć maksymalnie jeden wniosek dotyczący jednej oferty na tydzień w ramach Gwarancji Najlepszej Ceny.
- Środki Premiowe Groupon otrzymane w ramach Gwarancji Najlepszej Ceny podlegają warunkom opisanym tutaj pod „Jak działają Środki Premiowe Groupon”.
- Groupon zastrzega sobie prawo do odrzucenia wniosku związanego z Gwarancją Najniższej Ceny w celu zapobiegania oszustwom lub nadużyciom, lub w celu zapewnienia uczciwości działań firmy. Groupon zastrzega sobie wszelkie prawa i środki zaradcze w przypadku, gdy jakikolwiek klient, samodzielnie lub w porozumieniu z innymi, próbuje obejść te warunki, popełnić oszustwo lub nadużywać programu Gwarancji Najlepszej Ceny.
- Groupon zastrzega sobie prawo do modyfikacji lub zakończenia programu Gwarancji Najlepszej Ceny lub ograniczenia jego dostępności dla jakiejkolwiek osoby według własnego uznania, w dowolnym momencie, z dowolnego powodu lub bez podania powodu i bez wcześniejszego powiadomienia lub odpowiedzialności wobec użytkownika. Warunki obowiązujące w momencie zakupu określają uprawnienia w ramach programu Gwarancji Najlepszej Ceny. Niewykonanie przez Groupon jakiegokolwiek postanowienia niniejszego regulaminu nie stanowi zrzeczenia się tego postanowienia. Obowiązują wszelkie inne warunki i regulaminy Groupon.