zamknij
Do 25% zniżki na masaże, aktywności i nie tylko! Kod: PROMO

Jak Ustalane są Wyniki Wyszukiwania

Kiedy szukasz ofert na Groupon, wyniki, które widzisz i kolejność, w jakiej się pojawiają, są ustalane w następujący sposób: 

 

1. Trafność: Słowa, które wpiszesz w pole wyszukiwania będą dopasowane do ofert sklasyfikowanych w tym słowie. Jeśli na przykład szukasz "restauracja", pojawią się oferty wewnętrznie sklasyfikowane z tym słowem i będą to głównie oferty dla restauracji. Im bardziej trafne wyniki wyszukiwania, tym wyżej na stronie się pojawią.  

2. Proporcje: O ile charakter Twojego wyszukiwania nie sprawia, że jest ono specyficzne dla konkretnej linii biznesowej, wyniki będą zawierać mieszankę ofert lokalnych, towarów i ofert związanych z podróżami. Udział każdego z tych typów ofert będzie zależał od trafności wyszukiwania.   

3. Personalizacja: Jeśli na koncie Groupon podane zostały jakiekolwiek preferencje dotyczące lokalizacji, wyniki zostaną zawężone do ofert znajdujących się w pobliżu tej lokalizacji. Jeśli udostępniłeś Grouponowi dane dotyczące lokalizacji Twojego telefonu komórkowego, będą one również wykorzystywane do określania wyników.

4. Ranking: Odpowiednie wyniki wyszukiwania są z kolei uszeregowane według dotychczasowych osiągnięć. Oferta z dużą ilością kliknięć i zakupów będzie wyżej w rankingu. Nowe oferty będą również podnoszone w górę rankingów wyszukiwania, aby zapewnić im ekspozycję i zrekompensować brak danych z przeszłości.