Możesz sprzedawać na Grouponie, przesyłając swoje dane, tworząc kampanię i przygotowując personel, a następnie korzystając z naszego Merchant Center, aby śledzić wyniki.
Sprzedaż na Grouponie pomaga lokalnym firmom przyciągnąć nowych klientów, zwiększyć sprzedaż i budować świadomość marki. Proces ten można podzielić na kilka prostych kroków:
1. Prześlij dane firmy → Podaj informacje o swojej firmie, aby zostać sprzedawcą Groupon.
2. Stwórz kampanię → Skorzystaj z narzędzi samoobsługowych Groupon lub współpracuj z przedstawicielem, aby zaprojektować dostosowaną do potrzeb ofertę.
3. Przygotuj się do uruchomienia → Przeszkol pracowników w zakresie realizacji kuponów, zaktualizuj procesy obsługi klienta i rozpowszechnij informację lokalnie.
4. Uruchom kampanię w serwisie Groupon → Groupon promuje Twoją ofertę na swojej stronie internetowej, w aplikacji, w wiadomościach e-mail i kanałach społecznościowych.
5. Śledź wyniki → Monitoruj sprzedaż, dane demograficzne i opinie klientów w Merchant Center.
6. Optymalizuj wyniki → Zwiększ skuteczność kampanii dzięki integracji rezerwacji, edycji w locie i płatnym narzędziom promocyjnym.
Poznajmy się! Zanim zaczniesz prowadzić sprzedaż na Grouponie, podaj swoje dane kontaktowe i kilka informacji o swojej działalności:
Kiedy przekażesz nam swoje dane, skontaktujemy się z Tobą, aby pomóc Ci stworzyć kampanię. W większości przypadków oznacza to, że otrzymasz dostęp do naszego samoobsługowego Menedżera kampanii, który pozwoli Ci na tworzenie kampanii i zarządzanie nimi. Narzędzie to umożliwia dostosowanie kampanii do potrzeb Twojej firmy i zapewnia pomocne wskazówki dotyczące struktury oferty, treści, zniżek, liczby dostępnych kuponów, daty rozpoczęcia i innych aspektów.
Niektóre branże mogą wymagać bardziej kompleksowego podejścia do stworzenia odpowiedniej struktury kampanii. Jeśli Twoja firma należy do tej kategorii, jeden z naszych doświadczonych przedstawicieli skontaktuje się z Tobą, aby osobiście pomóc Ci skonfigurować opcje kampanii tak, aby jak najlepiej odpowiadały Twoim potrzebom.
Zanim Twoja kampania pojawi się na stronie Groupon, otrzymasz informacje dotyczące logowania do konta Groupon Merchant Center, gdzie znajdziesz wiele pomocnych wskazówek i narzędzi, które pozwolą Ci przygotować się na przyjęcie pierwszego klienta Groupon.
Okres poprzedzający rozpoczęcie kampanii to dobry czas, aby upewnić się, że Twoi pracownicy zostali przeszkoleni w zakresie sposobów realizacji zamówień dla klientów korzystających z Groupona, a także aby rozreklamować kampanię w lokalnej społeczności, jeśli jej grupa docelowa obejmuje osoby zamieszkałe w okolicy i/lub Twoich dotychczasowych klientów. Umieszczanie wpisów na profilach w mediach społecznościowych, a także rozpowszechnianie informacji wśród znajomych i rodziny może pomóc wygenerować zainteresowanie Twoją ofertą.
Oto kilka innych zasobów, które możesz przejrzeć w okresie poprzedzającym datę rozpoczęcia kampanii:
W dniu rozpoczęcia sprzedaży Twojej kampanii na Grouponie, zaloguj się na swoje konto Groupon Merchant Center i obserwuj wyniki sprzedaży. Ponadto przygotuj się do odpowiedzi na wszelkie pytania dotyczące obsługi klienta lub dostępnych terminów, które możesz otrzymać telefonicznie lub mailowo.
Po aktywacji kampanii na stronie Groupon, zajmiemy się jej promocją za pośrednictwem e-maili wysyłanych do klientów, mediów społecznościowych, SEO, itp., więc możesz się odprężyć i pozwolić nam zająć się kwestiami marketingowymi. Mimo to, nadal możesz chcieć zachęcać swoich pracowników, aby pomagali zarządzać rezerwacjami czy zachęcać klientów do zakupu dodatkowych usług powyżej wartości Grouponu, a także opracowywać strategie, które pomogą przekształcić klientów Grouponu w stałych klientów, na przykład poprzez programy lojalnościowe.
W Groupon Merchant Center znajdziesz informacje o tym jak dobrze sprzedają się Twoje oferty. Będziesz w stanie śledzić zasięg kampanii w internecie, na urządzeniach mobilnych i za pośrednictwem poczty elektronicznej, a także liczbę wyświetleń strony z ofertą. Ponadto, co miesiąc wyślemy Ci wiadomość e-mail, w której szczegółowo przeanalizujemy sprzedaż Twojej kampanii.
Dodatkowo możesz sprawdzić dane demograficzne klientów, takie jak wiek, płeć i lokalizacja, a także to ile pieniędzy klienci wydali powyżej wartości wykorzystanego kuponu Groupon. Będziesz również w stanie przeglądać, udostępniać i reagować na opinie klientów, śledzić płatności oraz aktualizować informacje o swojej firmie.
Zamierzasz sprzedawać na Grouponie? Zarejestruj się teraz, aby zacząć!
Jeśli chcesz zmaksymalizować skuteczność swojej kampanii Groupon, nasz zestaw narzędzi i integracji zawiera wszystko czego potrzebujesz. Dodaj opcję rezerwacji do swojej kampanii dla wygody klientów i wprowadzaj zmiany w kampanii na bieżąco – teraz możesz mieć pełną kontrolę.
© 2022 - 2025 Groupon, Inc. Wszelkie prawa zastrzeżone. GROUPON jest zastrzeżonym znakiem towarowym firmy Groupon, Inc.