O Grouponie, czyli nowym kanale sprzedaży przez internet, dowiedziałem się od znajomych. Szybki rekonesans uświadomił mi, jak duże zmiany zaszły na rynku oraz jak ogromny potencjał niesie ze sobą ta firma. Nawiązanie relacji zajęło nam trochę czasu, ale gdy się wreszcie dogadaliśmy, to współpraca ruszyła praktycznie natychmiast.
Fotolab 24 działa od dwóch dekad, ale przy obecnej dynamice rynku wolimy zdać się na fachowców, dlatego współpracujemy z Grouponiem już trzeci rok. Groupon to dla nas zarówno kanał sprzedaży, jak i promocji, docierający do milionów użytkowników internetu w Polsce. Zależy nam na promocji naszej marki jako słynącej z dobrej jakości usług, a nie tylko z niskich cen. Groupon wpisuje się w naszą strategię, bo zapewnia nam dopływ wartościowych klientów, ceniących jakość.Wysoko oceniam współpracę z moim opiekunem w Grouponie oraz całą firmą. Z serwisem przeprowadziliśmy już kilka kampanii, m.in. na kopiowanie kaset VHS i odbitki zdjęć. Najlepszą ofertą okazała się sprzedaż karty klubowej – jest to produkt wykreowany przy dużym udziale przedstawiciela Groupon. Karta klubowa umożliwia klientom-amatorom wykonywanie zdjęć przez cały rok z gwarancją niskiej ceny usług i wysyłki. Ten model się sprawdził i funkcjonuje u nas już od ponad dwóch lat. W ten sposób udało się sprzedać ponad 2500 grouponów!
Polecam współpracę z Grouponem innym przedsiębiorcom, jednak z zastrzeżeniem, że wymaga to odpowiedniego przygotowania i przemyślenia. Ważna jest pełna koncentracja na jednej, dobrze zaprojektowanej ofercie. Groupon często porównuję do samochodu rajdowego – ma mocny silnik i fantastyczne przyspieszenia na torze, którym jest rynek. Żeby jednak sprawnie poruszać się po tym torze konieczna jest rozwaga i świadomość tego, co się robi. Firma współpracująca z Grouponem nigdy nie może stracić z pola widzenia jakości, terminowości i rzetelności. Wiernych klientów zdobywa się przede wszystkim jakością!