Groupon
Jaka jest sytuacja kin w Polsce w okresie dynamicznego rozwoju telewizyjnych kanałów filmowych, VOD czy kin domowych, które umożliwiają oglądanie nawet filmów w technologii 3D?
Mariusz Galewski
Kino ma wiernych fanów, którzy doceniają wygodę, wysoką jakość obrazu i dźwięku. Kanały telewizyjne, VOD czy nowe technologie – w odróżnieniu od Multikina – nie zagwarantują widzom najnowszych premier ani nie oddadzą klimatu kina. Ponadto wyjście do kina to możliwość spędzenia miłego wieczoru poza domem w gronie znajomych i rodziny.
Groupon
W jaki sposób pozyskują Państwo widzów?
Mariusz Galewski
Mamy wiele kanałów promocji – od autopromocji poprzez kampanie reklamowe w mediach po PR. Oczywiście cały czas poszukujemy nowych możliwości takich, jak mailing, sms-ingi czy właśnie Groupon.
Groupon
Groupon słynie ze wspierania lokalnych przedsiębiorstw, a dzięki kilku milionom subskrybentów jest szczególnie atrakcyjnym kanałem sprzedaży dla nowych firm. Tymczasem Multikino to doskonale znana Polakom marka. Dlaczego zatem zdecydowali się Państwo na współpracę z Grouponem?
Mariusz Galewski
Współpraca z Grouponem ma na celu nie tylko zdobycie nowych klientów, ale również utrwalenie wizerunku firmy. Poza tym Grupa Multikino rocznie otwiera kilka nowych kin w nowych miastach, a dzięki tej współpracy możemy dotrzeć do widzów, którzy nie mieli jeszcze okazji skorzystać z naszej oferty.
Groupon
Jakie mieli Państwo pierwsze wrażenia po emisji Państwa pierwszej oferty na Grouponie?
Mariusz Galewski
Pierwsze nasze oferty bardzo miło nas zaskoczyły z uwagi na duże zainteresowanie klientów. Otrzymaliśmy wiele pozytywnych sygnałów ze strony naszych widzów.
Groupon
Obecnie nie tylko sprzedają Państwo bilety poprzez portal, ale również udostępniają sale kinowe na zamknięte pokazy filmów dla Partnerów Grouponu. Co więcej w planach jest emisja spotu reklamowego Grouponu związanego z akcją Miesiąc Teatrów. Dlaczego zdecydowali się Państwo rozszerzyć współpracę z Grouponem na inne obszary?
Mariusz Galewski
Jesteśmy bardzo zadowoleni, że nasza współpraca poszerzyła się również o organizację pokazów filmowych dla klientów Groupon, połączonych z prezentacją oferty oraz o kampanie reklamowe akcji Groupon. Rozszerzenie współpracy jest przykładem tego, że obie strony mogą osiągać wymierne korzyści, działając na wielu płaszczyznach.
Groupon
Co Państwa zaskoczyło podczas współpracy z Grouponem i jakie korzyści odnieśli Państwo z faktu pojawienia się z własną ofertą na portalu groupon.pl?
Mariusz Galewski
Współpraca z Grouponem kojarzy mi się przede wszystkim z dobrym zrozumieniem naszych potrzeb, kreatywnością, szybkim wdrożeniem nowych pomysłów w życie. Traktujemy ją przede wszystkim w kategoriach promocji Multikina i pozyskania potencjalnych klientów. Oferta Multikina poprzez Groupon dociera do dużej ilości odbiorców, którym pokazujemy, że mogą korzystać z naszych usług w atrakcyjnych cenach.
Groupon
Czy zarekomendowaliby Państwo współpracę z Grouponem innym przedsiębiorcom lub swoim znajomym i dlaczego?
Mariusz Galewski
Oczywiście, że tak. Współpraca z Grouponem to gwarancja dotarcia do dużej grupy odbiorców oraz sposób na reklamę swoich produktów czy usług.
Wywiad przeprowadzony przez Magdalenę Leończuk, Młodszego Specjalistę ds. PR