Pensjonat Stoch to mikroprzedsiębiorstwo specjalizujące się w usługach turystycznych i gastronomicznych. Działa sezonowo, głównie zimą i latem. Współpraca zaczęła się dosyć nietypowo – przedstawiciel handlowy Grouponu wynajął w naszym pensjonacie pokój. Pod koniec pobytu zostawił swoją wizytówkę, opowiedział trochę o firmie i zaproponował współpracę. Zainteresował nas, dosyć szybko podpisaliśmy umowę i promujemy Pensjonat Stoch na Grouponie już od dwóch lat. Niedawno rozbudowaliśmy pensjonat i poszukiwaliśmy dobrej reklamy, która pomoże nam szybko zapełnić nowe miejsca. Groupon wydawał się być idealny, bo łączy reklamę i sprzedaż. W przygotowaniu oferty w całości zdaliśmy się na specjalistów firmy – to oni, opierając się na doświadczeniu i znajomości rynku, opracowali konstrukcję i cenę. Negocjowaliśmy tylko warunki umowy i wysokość marży, ale szybko się dogadaliśmy i ustaliliśmy ją na poziomie akceptowalnym dla wszystkich. Zawsze też mogliśmy liczyć na kontakt i pomoc ze strony pracowników Groupon. Spośród klientów pozyskanych dzięki Grouponowi bezpośrednio powróciło w innym terminie około 20 procent, ale większość polecała nas swoim znajomym i rodzinie. Często przyjeżdżają do nas goście, którzy potwierdzają, że polecał nas ktoś, kto był u nas wcześniej lub znaleźli informacje o nas na Grouponie. Pytają też czy będą kolejne promocje. Klienci, którzy zdecydowali się na pobyt właśnie w tym miejscu, odjeżdżają zadowoleni. Nie mieli żadnych obaw wykupując ofertę na Grouponie. Na pewno udało się nam wypromować pensjonat. Zyskaliśmy ogromną reklamę, nieosiągalną na innych portalach. Szczególnie polecam Groupon firmom, które dopiero startują lub chcą szybko się rozwijać – mają miliony klientów i znają się na dobrej promocji.